Algemeen

taxivereniging

Taxi Bergen op Zoom

Het minimumloon ligt normaliter tussen 12 & 19 euro per uur en maximaal 13 & 20 euro per dag en soms verrichten zij nog wat extra werk van deeltijdse duur.

Taxichauffeurs rijden gewoonlijk in een lichte hybride auto en de passagiers rijden in gewone auto’s. Gewone passagiers betalen voor het vervoer, maar het tarief bepaalt bijvoorbeeld de lading van het voertuig en de kosten voor het vervoer van een passagier en extra toeslagen, bijvoorbeeld voor het Sovjetblok, moeten extra worden betaald (meer informatie over het minimumloon, de meest voorkomende commerciële tarieven en werkdagen is te vinden op de website callby.com).

In veel grote steden en gemeenten, zoals Keulen, zijn er weinig of zelfs maar heel weinig vaste taxichauffeurs. Of een taxichauffeur nu fulltime in loondienst is of fulltime zelfstandig ondernemer, de taxibranche reageert zeer positief op een opdracht van een taxichauffeur en zij worden daarmee zelf ook een directe klant van de taxi. Een taxichauffeur bevindt zich dan ook altijd in het centrale bedrijventerrein en krijgt een ruime klantenkring.

Aan de passagierskant is er geen standaard taxitarief. Zo zullen sommige mensen en heel wat ambtenaren tevreden zijn met (of zelfs betalen voor) een taxitarief in zijn geheel. Sommige mensen verdedigen neutrale zitplaatsen, anderen vinden dat passagiers alleen het tarief voor die specifieke taxi moeten betalen. Natuurlijk moeten taxichauffeurs rekening houden met de extra kosten van benzine, brandstof, onderhoud, reserveringskosten enzovoort, maar wie gaat die betalen? Het is duidelijk dat hoe minder kapitaal en hoe minder uitgaven, hoe beter de marges voor het bedrijf, en dit betekent, hoe lager de potentiële concurrentie van taxibedrijven.

Ik verwijs de meeste mensen naar de website genaamdby.com . Deze is gemaakt door gewone mensen voor gewone mensen en bestaat uit vele gegevens, die allemaal geanonimiseerd zijn en altijd accuraat en actueel.

De concurrenten van bahn.de

Tot dusver heeft het VK een voelbare toename gekend van binnenlandse onafhankelijke en onafhankelijke startup-taxibedrijven en taxi-aggregaties die als kleine of micro-ondernemingen opereren binnen de traditionele elite taxi-intermediairs:

Uber.com autodeelplatform ( minder dan tien taxibedrijven in Engeland sinds het bescheiden begin )

– London Taxi Partnership ( TLP, is geregistreerd ), een erkende handelsvereniging stichting eigenaren, en de eigenaren controleren 20% van TLP rang de taxi-industrie in Londen ( http://www.city.gov.uk/data-scrape/advisory-committee/reports/report-346/2/ )

– Sidecar (begonnen als een sociale app voor het delen van ritten, maar heeft de kracht om een levend en interactief bedrijf te runnen)

Het is belangrijk om te communiceren met nieuwe en kleinere spelers. Veel kleine en middelgrote online taxibedrijven lokaliseren en monitoren snel tussen de honderd en honderdvijftig potentiële taxiklanten in het bestaande top-vijf taxinetwerk van het VK – het Londense taxinetwerk van het Londense kennispanel.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *